![](/wp-content/uploads/2016/03/three.png)
Interim PR a rozvoj PR týmu
Časově omezené vedení PR či vybudování týmu na zakázku ve vaší firmě do doby než obsadíte konkrétní pozici nebo PR tým bude samostatný.
![](/wp-content/uploads/2016/03/Helping-Hand-100-1.png)
Media Relations
Vytváření dlouhodobých a pozitivních vztahů s médii ke komunikaci témat souvisejících se službami, produkty nebo s projekty.
![](/wp-content/uploads/2016/03/arrow.png)
Strategie komunikace
Nastavení efektivní a účinné komunikační strategie, která koresponduje s dlouhodobými cíli společnosti či projektů.
![](/wp-content/uploads/2016/03/interface-1.png)
Speciální mediální projekty
Vytvoření komplexního komunikačního projektu, který přitáhne pozornost klíčových cílových skupin.
![](/wp-content/uploads/2016/03/write.png)
Copywriting
Psaní a zpracování tiskových materiálů, textů webových stránek, vytváření obsahu pro různé komunikační projekty.
![](/wp-content/uploads/2016/03/monitor.png)
Monitoring médií
Analýza společnosti či projektu, která zhodnotí jaký obraz a veřejné povědomí má společnost či projekt v médiích. Monitoring médií je v rámci dlouhodobé spolupráce nastaven na pravidelné bázi.
![](/wp-content/uploads/2016/03/people-1.png)
Tiskové konference
Kompletní organizace tiskové konference, moderace, zajištění a výběr vhodného prostoru, příprava obsahu sdělení a tiskových materiálů a zajištění mediálních výstupů.
![](/wp-content/uploads/2016/03/graphic.png)
Mediální tréninky
Připravíme Vás a Váš tým na vystoupení v rádiu i v televizi. Provedeme Vás základní komunikací s novináři a řekneme Vám, na co si dát pozor. A hlavně, jak spolupráci s médii co nejlépe využít.